Tuesday, January 6, 2009

Unbreak My Heart

Did you hear the news? The terrible, horrible, no good, very bad news?

He's...he's...engaged.
*sniff*
The nerve.

And look at Karina all smug in her size 0 dress.

Hmpf.

I guess I'll have to hold out for my other boyfriend.

Except I think he's gay.

Sheesh.

It's tough finding a good man these days.

I guess I'll stick with the one I've got.


Not everyone can pull off a 40th birthday cake hat like he can.


Pin It!

49 comments:

Rhea said...

your baby daddy totally rocks that birthday hat.

Miss Anne said...

ha!
love love love this post!

:)

and rhea sayin' "babydaddy" made me smile even more!

♥georgie♥ said...

OMGosh LMAO I LOVE this post but ahem wentworth is not gay lol...and do not even think about snaggin sawyer aka josh holloway from me...he's all i got ;-)

♥georgie♥ said...

OMGosh LMAO I LOVE this post but ahem wentworth is not gay lol...and do not even think about snaggin sawyer aka josh holloway from me...he's all i got ;-)

♥georgie♥ said...

oops sorry my fast fingers an all...

Karen said...

I think that your John Deere Man tops those other two...:-)

And it's probably not even a size 0 dress. You know how them labels are...

:-)

Shalee- Be Speechless said...

Cute post. :D
Sorry about your two honey wishes... :(
The one I wanted died last year.
RIP Heath Ledger....

But my hubby loves me more, and he puts up with all my crazy picture taking

Sarah said...

HAHA...great post!

Maternal Mirth said...

I do not find either 'dream-boats' to be as nearly as handsome as Baby Daddy ... they BOTH look gay.

Lacey Jo said...

I was sad and depressed when I saw the news as well. At least we will still be able to glue our eyes to Max the stud muffin when he is on dancing with the stars again.

Smoochiefrog said...

I was surprised yesterday when I read that they were engaged. I thought she was still with Mario. I knew they had broken up, but I thought they had reconciled.

According to Perez Hilton, Wentworth is way gay. And we all know Perez is always right. *Snort*

You sweetie is totally rockin' the hat. Love it!

KatieSaysSo said...

haha! omg that was too funny!

Martha said...

I like your taste in men! Great hat!

Mama H said...

I think what you've got is pretty dern good, woman! Especially in that awesome hat! Hope you had a great Tuesday!

Cassie said...

I was really hoping that this was just a phase that he was going through. I'm not a big fan of hers (rolling her eyes all the time and all of that)! tsk tsk tsk.

Great hat that your hubby is sporting!

Kristin said...

Those two won't even last a year so just hold your horses.

SITS Girls said...

I would go with #3, the other two BOTH look a little metro sexual for me.

lindanuts said...

Max--you crazy fool! Karina is NOT for you!!! She still 'loves' Mario!!! As much as a size 0 beeouch can!!!! And Wentworth Miller cannot be gay! Be still my heart! I am going on a search for info now!!!!
BTW---your dude ain't bad at all.........

pam said...

OMG this is hilarious, my family is wondering what is wrong with me.

I love the hat.

lori said...

hee hee hee...

i looooooove max and was soooo bummed to see this, mostly because i am not a fan of her...we can't win them all!

bfs said...

Perfect! You've got a keeper

Z's Mom said...

While I do love the first two you listed....I think you've got a keeper!!!!

Courtney said...

You are TOO funny!

amelia bedelia said...

I think your baby daddy is much more cute than the others!!

Wunderwoman said...

When I heard M was engaged I thought about you and how disappointed you would be:(

Your hubby wears the hat well

sippycupsandblackberries said...

That is the absolute best hat ever!!! And, how in the world is he in love with Karina when she just broke up with Mario.

Geesh - I can't keep up!

Finding Normal said...

I'm sorry to hear your true love is lost to you. The JDDaddy does look cute though, in his JD shirt no less.

dddiva said...

Hysterical. Love the hat.

Vickie said...

This was such a sweet and funny post.

King of New York Hacks said...

Trust me, both those dudes will wind up together 6 months from now, your babydaddy will be laughing when that happens !! Great Hat !!

greedygrace said...

No way is Wentworth gay!

(And if he is, let me take a shot at him! I bet I can pull him back onto the straight life with a little love from Lisa!)

Mamarazzi said...

F-A-B-U-L-O-U-S!

yes he most def can pull off the hat!

cute post!

Mamarazzi said...

oh i am trying to get back into the whole bloggy loop after taking a little time off. i have dumped my google reader and have decided to cut WAY back on my blog jogging and start jogging (ok walking faster) for real. SOOOO i am only going to visit people who visit me. life is busy so i know that those who don't visit understand and won't be sad or hurt if i don't visit them. you are so good about coming by to say hello...this is my promise to do better about commenting here! HUGS!

Lynette said...

LOL Yeah, might as well stick with what you know anyway, right? LOL

Jamie said...

Your too funny! I think JDD sports that hat really well!

Delberta said...

When I saw that Max or whatEVER his name is was engaged, I thought of emailing you but didn't want to ruin your day. Does babydaddy know you used that pic? LOL He DOES wear it better than most.

"The Queen in Residence" said...

A man who will wear that hat is so worthy of worshipping. Here is to all the normal men that are in our lives that we dearly love. Believe me I give them 3 more months then the wedding will be off.....

Kat said...

All the good ones are married. Or gay.

Good thing we have our own married ones :-)

KimmyJ said...

What???? How did I miss this? How could he chose her?? She looks like she is smelling something stinky all the time and I don't like her attitude! She needs to hand Maks back over to the rest of us immediately - so no one gets hurt!!

Teri said...

Yeah, definitely keep the guy you have. I think he's much better than those others.

Stesha said...

Rockin hat!

DysFUNctional Mom said...

Will you hate me when I tell you that I have no idea who either of those guys are?

Caroline said...

Girl, you were the first person I thought of when I saw "the engagement announcement" on People.com. I knew you would be saddened by this devastating news.

Don't worry...the likelihood of it lasting is about as good as a bag of M & M's making it a day in my house.

Shelle-BlokThoughts said...

You're right! Totally SAD!!!

ah well!

And your husband does look great in a birthday hat! hehe!

Blarney said...

A-hem! If you are going to post a 'total hottie' post with a photo of John Deere Man you must warn us ... I mean I was having a hard time clicking the comment button cuz I was busy drewling! Jeesch!
Thank you for stopping by to check in on me over the holidays. Seeing your comments were like a favorite blanket on a very cold day. (((HUGS)))

Susan said...

I bet the other 2 aren't all they're cracked up to be. Keep the one you've got - and Happy Birthday to him!

nikkicrumpet said...

Karina....THAT SLUT! lol they are both so beautiful....I don't know who the second guy is...but he is HOT too! But hey woman....that hubby of yours is pretty dang gorgeous too...and any man who can work that hat must be awesome!

Lula! said...

I love that you outed Wentworth on your blog.

'Cause yeah...Hollywood's best kept secret? Not so much. Like we all haven't heard those rumors. He's still hot, though. Hello, Rupert Everett...yeah, I'd do him. I don't care if he's gay.

I totally said that, didn't I?

Mommy of M's said...

Really, you think Wentworth is gay? Oh, how I love him, I watch Prison Break just to drool over him.